Thursday, April 26, 2012

بازار بورس و کارتهای بانکی

 در طی مدتی که مشکل امنیتی شبکه بانکی کشور را مطرح نمودم عوامل متعددی برای منحرف کردن اذهان عمومی از ایراد موجود تلاش میکنند و سعی در علت تراشی و به حاشیه کشاندن هدف این اطلاع رسانی دارند. مطلب زیر قابل توجه کسانی است که در بازارهای مالی فعالیت میکنند و دلیلی بر عدم نیت اینجانب برای سوء استفاده مستقیم و غیر مستقیم از اطلاعات کارتهای بانکی است.
چنانچه همگی اطلاع داریم بخشی از انتقادات مبنی بر اینست که بنده قصد اخاذی داشتم و یا قصد انتفاع مادی از این اطلاعات را داشته ام و زمانی که موفق به انجام اینکار نشدم اقدام به نشر اطلاعات کردم. به اطلاع این آقایان که در واقعیت به تمامی حقایق دسترسی دارند و فقط قصد منحرف کردن دیگران را دارند میرساند که استفاده از این اطلاعات برای دسترسی به یک ثروت باد آورده بدون اینکه حتی یک ریال از حساب بانکی افراد بدزدم وجود داشت. بدون آنکه نیاز باشد خودم را معرفی کنم یا شرکت متخلف را معرفی نمایم.
 موجهای صعودی و نزولی که این اطلاعات میتوانست در بازار بورس ایجاد کند امکانی را برایم به وجود می آورد که هیچکس باورش را نمیتواند بکند. حتما اکثریت خوانندگان این وبلاگ فیلم سینمائی "مردی که زیاد میدانست" را دیده اند. تنها تصور کنید که با توجه به امکانات موجود در بازارهای مالی که امکان معاملات انبوه در بازارهای آتی را با حداقل سرمایه فراهم میکند. و پخش بی نام و مرحله ای این اطلاعات چه طوفانی در بازارهای مالی ایجاد میکرد که بدون کمترین مشکل هر کسی میتواند به خواسته های مادی و غیر مشروع خود دست یابد. اموالی که با سوار شدن بر امواج ایجاد شده در بازارهای مالی و به قیمت ضرر و زیان هزاران سرمایه گذار خرد و کلان کشور به دست می آمد. آیا این راه روش درستی بود؟ بنده که دو سال از وقت خود را به بررسی بازار بورس و تحلیلهای امکان پذیر در آن قبل از ورود به انیاک صرف کرده بودم توان لازم برای این نوع استفاده از اطلاعات را داشتم. و عدم استفاده از این روش تنها و تنها یک دلیل داشته است. هیچگاه دسترسی به اموال غیر مشروع را شایسته خویش و خانواده ام ندانسته ام و اگر مجبور باشم کارگری کنم اینکار را انجام میدهم ولی سوء استفاده از موقعیت و یا خیانت در امانت را برای کسب آتش دنیا و آخرت انتخاب نمیکنم.

No comments:

Post a Comment